Kaufland deschide primul hipermarket al cartierului Ferentari din București

București, Iunie 2016

Kaufland România deschide joi, 23 iunie, primul hipermarket al cartierului Ferentari din București, pentru a fi cât mai aproape de români cu produse proaspete zi de zi. Noul magazin Kaufland e situat în Calea Ferentari nr. 62, sector 5 și pune la dispoziția locuitorilor o gamă variată de produse de calitate la prețuri reduse.

Hipermarket-ul va fi deschis în intervalul 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Parcarea cuprinde atât 200 de locuri pentru mașini, cât și rastele pentru biciclete.

Acesta este cel de-al 12-lea magazin deschis în București și al 109-lea din întreaga rețea Kaufland din țară. Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland creează peste 100 de locuri noi de muncă și susține astfel dezvoltarea comunității locale, în același timp consolidându-și poziția de angajator de top în România.

Hipermarket-ul are peste 2.900 mp suprafață de vânzare și este prevăzut cu 6 galerii comerciale, precum: punct de vânzare specialități tradiționale din Mărginimea Sibiului, cofetărie și patiserie cu laborator propriu, farmacie, centru de optică medicală cu acordare de servicii medicale oftalmologie, magazin cu produse naturiste tip plafar, magazin cu produse din tutun, lotto și presă.

Și în noul magazin din cartierul Ferentari clienții pot găsi numeroase produse locale, Kaufland România fiind printre puținii retaileri care în acest moment au peste 50% din sortimente produse autohton. Compania acordă o atenție deosebită prospețimii, în magazin, asigurând zilnic livrări de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.

„Regionalitatea este unul dintre principiile noastre de bază în ce privește portofoliul de produse Kaufland România. Avem o colaborare de lungă durată cu producătorii români, iar traseul scurt de aprovizionare ne ajută să oferim produse mereu proaspete și mai mult, să contribuim astfel la întărirea economiei locale. De asemenea, susținem producătorii români și prin alte acțiuni, precum cooperativa agricolă „Țara Mea” sau oferind puncte gratuite de desfacere, cum sunt târgurile pe care le organizăm”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Mai mult, noul hipermarket se subscrie angajamentului Kaufland România față de mediu și beneficiază de o instalație eco de încălzire, care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și economisește astfel resursele naturale.  De asemenea, magazinul este modernizat în linie cu noi standarde de amenajare și beneficiază de un nou concept de design interior pentru raioanele de fructe și legume, vitrina asistată, drogherie și acces clienți.

Prin această extindere, Kaufland își reconfirmă poziția de cel mai mare retailer din România și în 2016. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marcă, mărci exclusive) şi oferă clienţilor nu numai preţuri reduse, ci şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară.

Contact

Biroul de presă - persoană de contact
Loredana Samoilă