Weekend-ul trecut, Bucureștiul s-a transformat în Capitala bunătăților românești

București, Iunie 2016

De vineri și până duminică (3 - 5 iunie) locuitorii Capitalei au participat la primul „Târg de bunătăți românești” organizat de Kaufland România în parcarea magazinului său din str. Barbu Văcărescu. Târgul, deschis în intervalul orar 10.00 - 20.00, a fost vizitat de iubitorii de produse românești ce s-au putut bucura de preparate culinare tradiționale, băuturi sau obiecte de artizanat, îmbrăcăminte sau produse cosmetice, toate 100% românești.

Amenajat în căsuțe de poveste, „Târgul de bunătăți românești” și-a întâmpinat oaspeții cu o gamă largă și variată de produse autohtone de la peste 50 de producători români, fermieri, artizani și făuritori de produse cu specific românesc unicat.

Vizitatorii au avut de ales dintr-o gamă largă de produse autohtone:

  • Lactate proaspete;
  • Pâine proaspătă de casă;
  • Carne și preparate tradiționale (cârnați, pește, specialități);
  • Conserve naturale, gemuri, sosuri, zacuscă, miere și produse apicole;
  • Legume și fructe, sucuri de fructe proaspete;
  • Dulciuri de casă, preparate după tradițiile românești (cozonac, prăjituri);
  • Pălincă, țuică și vin românesc;
  • Bere făcută în România, bere artizanală și cidru românesc;
  • Articole vestimentare: ii, țesături tradiționale;
  • Flori și aranjamente florale;
  • Obiecte și accesorii hand-made;
  • Ceramică, decorațiuni din lemn, lut sau piele;
  • Produse de îngrijire a corpului.

Kaufland a organizat prima ediție a „Târgului de bunătăți românești” ca parte dintr-o inițiativă amplă de a susține producătorii români și din pasiune pentru savoarea și prospețimea produselor locale. Seria de târguri dedicate producătorilor români va fi organizată de-a lungul anului și în alte magazine Kaufland din țară. La conferința de presă care a deschis evenimentul au fost prezenți Emil-Florian Dumitru, președintele Federației Naționale PRO AGRO, Eduard Vlaston, Director de Vânzări Angst și Mihaela Liț, reprezentant al firmei Lințuca Prod, producător de lactate.

“Ca retailer, ne bucurăm să putem sprijini producătorii autohtoni lansând această serie de târguri.  Producătorii și fermierii locali au nevoie de sprijin inclusiv din partea retailerilor astfel încât produsele lor să fie și mai aproape de români. Prin târguri le oferim producătorilor autohtoni un spațiu de vânzare gratuit și îi sprijinim cu detalii logistice. Însă târgurile sunt doar o parte din angajamentul pe care ni l-am luat pentru a susține producătorii români. Suntem printre puținii retaileri cu peste 50% din sortiment produs în România. De asemenea, derulăm proiectul Cooperativa «Țara Mea», cu Federația Agrostar și Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, prin care ajutăm micii producători să aibă piețe de desfacere”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România.

Contact

Biroul de presă - persoană de contact
Loredana Samoilă