Kaufland deschide primul hipermarket din Mangalia

București, August 2016

Kaufland România deschide vineri, 12 august, primul hipermarket din Mangalia, acesta fiind cel de-al 110-lea magazin al rețelei din țară.

Noul magazin Kaufland va fi situat în str. Lavrion nr. 30A, la intrarea în stațiunea Saturn și va pune la dispoziția locuitorilor o gamă diversificată de produse de calitate la prețuri reduse. Programul hipermarket-ulului va fi de la 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Parcarea cuprinde 240 de locuri pentru mașini și rastele pentru biciclete.

Acesta este primul hipermarket al orașului Mangalia. Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, creând peste 80 de locuri noi de muncă. Suprafața de vânzare a hipermarket-ului este de 2900 mp și este prevăzut cu 4  spații închiriate în interiorul galeriei comerciale, precum farmacie, casă de schimb valutar, magazin de tutun, loto și ziare, produse naturiste, optică medical și punct bancar.

În incinta parcării, magazinul va pune la dispoziția clienților și un punct Grill pentru cei care vor să ia masa rapid.

Locuitorii orașului Mangalia, dar și cei ai stațiunii Saturn sau ai turiștilor de pe litoral vor fi așteptați cu oferte speciale și cu un sortiment larg și variat, magazinul punând accent pe produsele proaspete și pe cele făcute în România. Kaufland România acordă o atenție sporită prospețimii și de aceea asigură zilnic livrări de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.

„Strategia noastră este să fim cât mai aproape de români, oferindu-le zi de zi produse de calitate, proaspete și un sortiment larg de produse proveniență autohtonă. Regionalitatea este un aspect important în politica de achiziții, a rețelei Kaufland, încă de când suntem prezenți pe piața din România. Avem colaborări îndelungate cu producătorii români și, susținându-i, contribuim la dezvoltarea economiei locale”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

În linie cu angajamentul Kaufland România față de mediu, noul hipermarket beneficiază de o instalație de încălzire ecologică - un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care ne permite să economisim astfel resursele naturale și să acționăm responsabil față de mediu.

De asemenea, magazinul este modernizat în linie cu noi standarde de amenajare și beneficiază de un nou concept de design interior pentru raioanele de fructe și legume, vitrina asistata si drogherie.

Prin această extindere, Kaufland își reconfirmă poziția de cel mai mare retailer din România și în 2016. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marcă, mărci exclusive) şi oferă clienţilor nu numai preţuri reduse, ci şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară.

Contact

Biroul de presă - persoană de contact
Loredana Samoilă