Kaufland, cea mai responsabilă companie din România

București, 21 Iunie 2018

Kaufland România a obținut primul loc în topul celor mai responsabile companii din țară, obținând 94 de puncte din 100, conform analizei celei de-a treia ediții Romania CSR Index 2018, ce a inclus peste 600 de companii din țară. Compania a obținut distincția Gold Level în cadrul conferinței ,,Best Practices in Romanian CSR”, care a avut loc marți, 19 iunie 2018, la Hotel Intercontinental București.

Kaufland România se implică în cele mai importante direcții cu rol esențial în dezvoltarea societății - sănătate, educație, cultură, sport, protecția mediului și nu se rezumă doar la Directiva 2014/95/UE privind publicarea informațiilor non-financiare. De curând, compania a publicat primul raport de sustenabilitate care prezintă impactul social al companiei în rândul comunității, accesibil la kauf.land/sustenabilitate.

Premiul Gold Level reprezintă o recunoaștere a eforturilor companiei de a reuni, într-un raport de sustenabilitate aliniat standardelor internaționale de raportare GRI, toate informațiile non-financiare relevante. Raportul face parte dintr-un amplu proces de investiții în sustenabilitate demarat de companie. În cadrul acestui proces, Kaufland a creat și prima sa echipă certificată în sustenabilitate, care reunește 15 reprezentanți din fiecare departament al companiei, ce au fost instruiți prin intermediul unor sesiuni de formare de către experți în sustenabilitatea de business.

Kaufland România investește anual peste 6 milioane de euro în comunitate, prin proiectele derulate cu ONG-uri, în cauze sociale, sport & sănătate, educație, cultură și pentru mediul înconjurător.

Romania CSR Index 2018 a inclus 696 de companii care au peste 500 de angajați în România.

Cele 9 categorii (având în total un număr de 49 de indicatori) care stau la baza distincției sunt:

  1. Guvernanța corporativă
  2. Diversitatea 
  3. Impactul economic
  4. Mediul înconjurător
  5. Drepturile Omului și Politica Anti-Corupție
  6. Angajații
  7. Marketing și Creating Awareness
  8. Investiții în comunitate
  9. Lanțul de aprovizionare

Sustenabilitatea a fost tot timpul un pilon important, integrat în modul în care compania noastră își desfășoară activitatea. Așadar, credem cu tărie că distincția este un prim pas care ne încurajează să mergem mai departe în această călătorie comună către un viitor mai bun pentru noi și pentru generațiile următoare”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.   

Din poziția sa de cel mai mare retailer din România, Kaufland are un rol important în dezvoltarea economică a țării. Compania sprijină economia locală, prin încurajarea achizițiilor de la producători români, prin promovarea de practici transparente și responsabile în relațiile cu partenerii de afaceri, prin susținerea și grija acordată angajaților, dar și prin contribuția pe care o aduce la creșterea gradului de conștientizare a temelor precum consumul responsabil, grija față de mediu și susținerea comunităților locale.

Contact

Biroul de presă - persoană de contact
Loredana Samoilă