Kaufland livrează pachete de alimente pentru clienții din toată țara, inclusiv din mediul rural

București, 04 Mai 2020

Kaufland România a lansat o nouă modalitate de livrare a produselor la domiciliu, ce ajunge și în mediul rural, în toate localitățile din țară, din aria de acoperire a serviciului de curierat. Clienții vor putea comanda acasă pachete predefinite cu alimente de strictă necesitate pentru întreaga familie.

Noul serviciu vine în sprijinul tuturor persoanelor care nu au acces ușor la cumpărături, fie că locuiesc în medii izolate, fie că nu pot ieși din casă sau locuiesc departe de magazine.

De astăzi, clienții din toată țara pot comanda la alegere, online sau telefonic, unul din cele 2 pachete standard cu alimente de bază, ce va fi livrat direct acasă, simplu și rapid.

Pachetele oferă selecții de produse esențiale ce acoperă cumpărăturile de bază pentru cel puțin o săptămână, în două variante:

  • pachetul standard de 39 kg, ce conține de la produse de panificație, făină, mălai, orez, ulei, conserve de legume sau pate, lapte, zahăr, cafea și paste, până la fructe, legume și apă și altele;
  • pachetul standard plus de 46 de kg, pentru familii extinse, cu un număr suplimentat de produse.

Prețurile încep de la 150 lei pentru opțiunea standard, respectiv 240 de lei pentru cea extinsă, plus transport.

Comenzile se pot plasa pe site-ul www.kauflandlivreaza.ro sau telefonic la numărul 0800.080.888 (tarif normal), de luni până vineri între orele 08:00-20:00 și sâmbăta între 08 :00-17:00 cu excepția sărbătorilor legale.

Să ai produse de bază, precum făină, ulei, mălai, nu trebuie să fie un lux. Dimpotrivă, oricine ar trebui să le aibă în casă fără vreun efort suplimentar. De astăzi, lansăm acest nou serviciu, care aduce acasă produsele de bază, cu provizii esențiale, oriunde în țară, la preț accesibil. Această soluție este gândită pentru a asigura necesarul de aprovizionare cu produse de strictă necesitate într-un format compact și în siguranță, atât pentru cei din mediul urban, cât și din mediul rural, fără să implice deplasarea în magazine”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.

Toate modalitățile de plată sunt disponibile, atât cu cardul la plasarea comenzii sau la sosirea curierului la destinație, acolo unde este posibil, cât și în numerar.

Întregul proces de livrare respectă cele mai înalte standarde igienico-sanitare, astfel ca produsele să ajungă în condiții de maximă siguranță la clienții din țară.

Kaufland România crede că #ResponsabilitateaFaceDiferența, de aceea caută permanent să dezvolte servicii noi, prin care să fie un adevărat sprijin al comunității și să vină în ajutorul categoriilor defavorizate de oameni.

Mai multe informații despre serviciile puse la dispoziție de Kaufland România în această perioadă și proiectele de implicare socială sunt disponibile pe www.kaufland.ro/ajuta.

Contact

Biroul de presă - persoană de contact
Loredana Samoilă