Încurajăm populația României să aibă un stil de viață sănătos și activ. Ne implicăm în proiecte care promovează atât sportul în aer liber și mișcarea, cât și grija pentru sănătate a fiecărei persoane.
Arătăm responsabilitate față de mediu prin evitarea risipei alimentare, colectarea bateriilor uzate, dar și prin reciclarea uleiului menajer și a celui de motor.
Nu doar vorbim despre protejarea climei, ci aducem și o contribuție relevantă prin măsuri specifice implementate la nivelul întregii companii. Află care sunt activitățile prin care luptăm împotriva schimbărilor climatice.
Începând cu luna martie 2021, am introdus treptat în magazine noul bon ecologic și durabil.
Peste 130.000 de angajați din magazinele Kaufland la nivel internațional beneficiază de îmbrăcăminte de lucru fabricată din bumbac organic, certificat Fairtrade.
Am publicat primul Raport de Sustenabilitate ce prezintă realizările și impactul activității noastre. Raportul este realizat cu respectarea celui mai important standard internațional de raportare, Global Reporting Initiative (GRI), opțiunea de conformitate Core, demonstrând astfel transparență față de toți partenerii.
Ne-am asumat aplicarea unor practici comerciale corecte și transparente, asigurarea unor condiții bune de muncă și de viață, respectarea drepturilor omului, precum și o conduită ecologică în lanțul nostru valoric.
Susținerea educației stă la baza direcțiilor noastre strategice de investiții comunitare.
Conștientizăm responsabilitatea pe care o avem față de oameni și de mediul înconjurător. De aceea, ne-am asumat voluntar angajamentul de a susține obiectivele campaniei Detox, organizată de Greenpeace.
Sprijim producătorii români și ne dorim să oferim soluții concrete pentru dezvoltarea acestora, promovând valoarea produselor locale și implicit susținând economia locală.
Magazinele noastre sunt prietenoase cu mediul, mizând, printre altele, pe eficiență energetică, tehnologii moderne și uniforme din materiale certificate Fairtrade.
Prin angajamentul nostru de a reduce utilizarea plasticului în ambalajele produselor noastre sau chiar de a-l elimina în totalitate, ne aducem contribuția la REset – strategia internațională a Grupului Schwarz privind plasticul.