Dezvoltare si parteneri de Galerie Comerciala
Oferim numeroase oportunități de a vă transforma ideea de afaceri în realitate: peste 1.200 de spații închiriabile pe mai mult de 70.000 de metri pătrați în peste 168 de magazine vorbesc de la sine. Experimentați puterea revitalizării orientate spre viitor și dezvoltarea imobiliară și alăturați-vă nouă în generarea de impuls în regiunea dumneavoastră. Pentru locații de cumpărături care debordează de energie, dezvoltare imobiliară durabilă și clienți și mai mulțumiți. Suntem partenerul dumneavoastră puternic, care vă va oferi un sprijin cuprinzător în planificarea și implementarea dezvoltării dumneavoastră.
Locația perfectă: chiar aici
Dorim să creăm experiențe de cumpărături și să revitalizăm locațiile. De aceea suntem în permanență în căutare de locații potrivite pentru magazinele noastre alimentare Kaufland. Criteriile vi se aplică? Contactați-ne și împreună putem crea lucruri minunate.
Criterii de localizare pe țară:
Polonia
- Proprietăți proiectate sau existente ale magazinelor universale sau ale hipermarketurilor: spații comerciale de la 2.000 mp
- Teren amenajat sau nedezvoltat: amplasamente de la 10.000 mp
- Locație: locație centrală sau periferică bună
- Reglementări de planificare/eligibilitate pentru obținerea permisului: dacă este posibil, pentru comerțul cu amănuntul la scară largă
- Populație: în orașe cu cel puțin 15.000 de locuitori
- Zonă de captare: cel puțin 30.000 de locuitori
Cehia
- Proprietăți proiectate sau existente ale magazinelor universale sau ale pieței de consum: spații comerciale de la 3.000 mp
- Teren amenajat si nedezvoltat: amplasamente de la 12.000 mp
- Locație: locație centrală sau periferică bună
- Reglementări de planificare/eligibilitate pentru obținerea permisului: dacă este posibil pentru comerțul cu amănuntul la scară largă
- Populație: în orașe cu cel puțin 10.000 de locuitori
- Zonă de captare: cel puțin 30.000 de locuitori
Croația
- Proprietăți proiectate sau existente ale magazinelor universale sau ale hipermarketurilor: spații comerciale de la 2.000 mp
- Teren amenajat si nedezvoltat: amplasamente de la 8.000 mp
- Locație: locație centrală sau periferică bună
- Reglementări de planificare/eligibilitate pentru obținerea permisului: dacă este posibil, pentru comerțul cu amănuntul la scară largă
- Populație: în orașe cu cel puțin 10.000 de locuitori
- Zonă de captare: cel puțin 30.000 de locuitori
Slovacia
- Proprietăți planificate sau existente ale magazinelor universale sau ale hipermarketurilor: spații comerciale de la 2.000 mp
- Teren amenajat si nedezvoltat: amplasamente de la 12.000 mp
- Locație: locație centrală sau periferică bună
- Reglementări de planificare/eligibilitate pentru obținerea permisului: dacă este posibil, pentru comerțul cu amănuntul la scară largă
- Populație: în orașe cu cel puțin 10.000 de locuitori
- Zonă de captare: cel puțin 30.000 de locuitori.
România
- Proprietăți proiectate sau existente ale magazinelor universale sau ale hipermarketurilor: spații comerciale de la 2.000 mp
- Spații de vânzare în cadrul marilor centre comerciale cu suprafețe cuprinse între 2.300 mp și 4.000 mp
- Teren amenajat si nedezvoltat: suprafețe cuprinse între 14.000 mp și 22.000 mp
- Locație: locație centrală sau periferică bună
- Reglementări de planificare/eligibilitate pentru obținerea permisului: dacă este posibil, pentru comerțul cu amănuntul la scară largă
- Populație: în orașe cu peste 20.000 de locuitori
- Zonă de acoperire: cel puțin 40.000 de locuitori
Bulgaria
- Proprietăți proiectate sau existente ale magazinelor universale sau ale hipermarketurilor: spații comerciale de la 2.000 mp
- Teren amenajat si nedezvoltat: amplasamente de la 8.000 mp
- Locație: locație centrală sau periferică bună
- Populație: în orașe cu cel puțin 30.000 de locuitori
- Zonă de captare: cel puțin 30.000 de locuitori
Republica Moldova
- Proprietăți proiectate sau existente ale magazinelor universale sau ale hipermarketurilor: spații comerciale de la 2.000 mp
- Teren amenajat si nedezvoltat: amplasamente de la 8.000 mp
- Locație: locație centrală sau periferică bună
- Reglementări de planificare/eligibilitate pentru obținerea permisului: dacă este posibil, pentru comerțul cu amănuntul la scară largă
- Populație: în orașe cu cel puțin 30.000 de locuitori
- Zonă de captare: cel puțin 60.000 de locuitori
Germania
- Locație bună: centrală sau periferică
- Orașe cu peste 10.000 de locuitori
- Dezvoltat sau nedezvoltat: Amplasamente de la 6.000 mp
- Proprietăți proiectate sau existente ale magazinelor universale sau ale hipermarketurilor: spații comerciale de la 2.500 mp
- Reglementări de planificare/eligibilitate pentru obținerea permisului: dacă este posibil, pentru comerțul cu amănuntul la scară largă
- Cumpărăm, închiriem, încheiem contracte de arendă
Acesta este modul în care Galeria Comercială funcționează astăzi
One-stop shopping (magazin universal) - împreună cu partenerii noștri din galeria comerciala facem această realitate. Suntem un partener puternic pentru companiile care caută spațiu comercial. Fie că este vorba de un retailer de specialitate regional sau internațional, de farmacii, cafenele sau oficii poștale - putem îndeplini atât cerințele de spațiu mic, cât și pe cele de spațiu mare. De asemenea, suntem bucuroși să dezvoltăm concepte de spațiu adaptate nevoilor dumneavoastră. Atunci când selectăm chiriași, ne asigurăm că mixul sectorial reflectă preferințele clienților regionali și specifici locației - răspunzând în același timp în mod specific și rapid la tendințe.
Soluții flexibile pentru ideea ta de afaceri
În calitate de partener in galeria comerciala, vă veți bucura de toate avantajele locațiilor noastre cu trafic comercial înalt. Ce o face atât de specială? Alegeți conceptul perfect de aspect. Vă vom sprijini în planificarea și implementarea individuală.