Nimic altceva decât calitate

The K-Classic, K-Favourites, K-Bio, Bevola and K-take it Veggie logo in different colored tiles.

Clienții noștri apreciază calitatea și raportul excelent calitate-preț ale mărcilor proprii Kaufland. De aceea, managementul nostru de calitate face totul pentru a satisface aceste așteptări. Astfel, fiecare produs marca proprie Kaufland, indiferent de locul în care este fabricat sau vândut, trebuie să îndeplinească standardele noastre înalte de calitate, gust și siguranță.

Calitatea produselor

Standardele noastre

Dorințele și cerințele clienților noștri sunt prioritatea noastră principală. Împreună cu cerințele legale, ele formează baza pentru dezvoltarea și fabricarea tuturor produselor Kaufland de marcă proprie. Gustul și calitatea unui produs sunt influențate și de factori precum rețeta, ingredientele și materiile prime, precum și furnizorii și producția. Scopul nostru este de a le reconcilia pentru a asigura o calitate constantă a produselor și pentru a îmbunătăți continuu calitatea produselor propriei mărci. Transparența este importantă pentru noi. De aceea, veți găsi mai multe informații despre multe dintre produsele noastre decât este cerut de lege.


Cerințe

Cele mai importante două cerințe

Scopul nostru este să oferim produse de înaltă calitate și sigure, cu etichetă privată, care să răspundă nevoilor clienților noștri. Două cerințe sunt de o importanță deosebită pentru noi: nevoile clienților noștri și cerințele legale.

Customer needs in relation to our own brand quality are important to us.

Nevoile clienților

Specificațiile de înaltă calitate sunt baza pentru a putea oferi produse de înaltă calitate și sigure oriunde și oricând. În plus, ținem cont de preferințele naționale de gust pentru multe dintre rețetele propriilor mărci.

A gavel for the court lies on several books, symbolizing laws.

Cerințe legale

Desigur, respectăm toate legile, reglementările și liniile directoare, cum ar fi regulamentul privind informațiile alimentare, regulamentul ecologic, directiva privind practicile comerciale neloiale sau legile și particularitățile naționale și le implementăm în mod consecvent.


Produkte

Baza calității noastre

Diagram showing the factors that have an influence on grain quality.

Produsele noastre se bazează pe materii prime atent selectate. Deoarece acestea sunt produse naturale, proprietățile lor sunt supuse fluctuațiilor naturale. În funcție de anotimp, de momentul recoltării sau de origine, acestea pot varia ca aspect, dimensiune sau ingrediente.

 

Materii prime durabile

Scopul nostru este să facem propria noastră gamă de mărci și mai sustenabilă. De exemplu, încercăm să cumpărăm materii prime precum cacao doar la calitate certificată. Din păcate, materiile prime durabile nu sunt adesea disponibile în cantități suficiente pentru a le putea folosi uniform în toată Europa. Puteți afla mai multe despre sustenabilitate la Kaufland și gama noastră proiectată în mod sustenabil aici.

Various spices for the taste.

Cel mai bun gust

La Kaufland, Managementul Calității și Achizițiile lucrează împreună pentru a se asigura că gustul și aspectul produselor noastre de marcă proprie îndeplinesc întotdeauna dorințele clienților noștri și propriile noastre specificații stricte de calitate.

Person performs quality control with a measuring device.

Controlul calității

Produsele noastre sunt verificate în mod regulat de institute independente de testare și reviste de testare pentru ingrediente, declarații, substanțe nocive și microbiologie. De asemenea, verificăm proprietățile senzoriale precum mirosul, aspectul și gustul produselor noastre în degustări regulate.


Furnizori

Furnizori selectați

A man shakes hands with another person.

Pentru producerea propriilor mărci, ne bazăm pe furnizori atent selecționați, experți în produsul lor. Atunci când facem selecția noastră, acordăm o atenție deosebită respectării standardelor stabilite, cum ar fi IFS (International Features Standard) și efectuăm audituri regulate ale furnizorilor. Furnizorii noștri selectează cu atenție materiile prime și metodele de producție pentru produsele de marcă proprie. În funcție de locația de producție și de unitățile de producție, pot exista diferențe, de exemplu din cauza provenienței materiilor prime sau a ingredientelor folosite, astfel încât să vă putem oferi constant calitate înaltă.

Diagram with a map on which it is marked in color that Germany is supplied by supplier 1 and the other countries by supplier 2.

Rute scurte de livrare

 

Atunci când ne selectăm furnizorii, ne bazăm pe cele mai scurte rute de transport posibile. Acest lucru asigură prospețimea maximă, economisește emisiile și întărește companiile locale. Pentru a ne asigura că bunurile sunt întotdeauna disponibile în cele peste 1.350 de sucursale ale noastre din opt țări, folosim, de asemenea, o strategie cu mai mulți furnizori pentru unele dintre produsele noastre de marcă proprie. Aceasta înseamnă că un produs nu este fabricat doar de un singur furnizor, ci de diferiți furnizori care apoi livrează aceste mărfuri în anumite țări. Dacă este necesar, adaptăm în mod natural rețetele noastre pentru a îndeplini cerințele naționale sau reglementările legale din fiecare țară.


Transparenţă

Transparența creează încredere

Ne bazăm pe transparență. De exemplu, facilitând cumpărăturile pentru dvs. cu declarația noastră. Pe lângă informațiile cerute de lege, cum ar fi o listă de ingrediente și valori nutriționale, am plasat logo-uri și sigilii importante pe partea din față a multor produse. De exemplu, puteți vedea dintr-o privire ce standard de durabilitate are un produs cu cacao sau ce Nutri-Score au diversele noastre prăjituri de orez K-Bio. Puteți afla aici ce sigle folosim pentru produsele de marcă proprie și ce înseamnă acestea.