Compliance: Succes prin integritate

Respectarea legislației în vigoare și concurența loială reprezintă o parte integrantă a culturii noastre corporative și o premisă importantă pentru succesul durabil al companiei.

Sistem de Management al Conformității

Unul dintre obiectivele noastre principale este reprezentat de evitarea riscurilor care ar putea pune în pericol încrederea clienților și partenerilor noștri de afaceri. În acest scop, am creat un sistem de management al conformității (Compliance).


Încălcarea principiilor Compliance

Pentru a evita riscurile, este important ca potențialele neregularități să fie identificate într-un stadiu incipient și raportate către autorităție competente. Avocatul confidențial, Managerul Intern de Compliance și sistemul de raportare online îți stau mereu la dispoziție, confidenţialitatea fiind garantată. Toate datele tale cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu prevederile legale în vigoare referitoare la  protecția datelor cu caracter personal. Aici poți vedea Regulamentul privind protecţia datelor.

Examinăm cu atenție și în deplină confidențialitate toate sesizările de încălcare a principiilor Compliance, abaterile fiind pedepsite în mod corespunzător.

Te rugăm să iei în considerare faptul că sesizările care exprimă diverse nemulțumiri și reclamațiile cu conținut general, care nu vizează aspecte ce țin de Compliance, nu vor fi soluționate de Managerul Intern de Compliance, de avocatul confidențial sau prin intermediul sistemului de raportare online. În cazul în care sesizarea ta vizează teme de personal, aceasta va fi transmisă departamentului de Resurse Umane. Sesizările vizând întrebări generale, dorințe, laude şi critici vor fi transmise către Centrul Relații Clienți, prin intermediul următorului Formular de contact.

Reclamațiile și sesizările care nu vizează teme Compliance vor fi transmise automat, făra informarea ta prealabilă, în atenția Centrului Relații Clienți, abilitat să soluționeze astfel de sesizări.

Managerul Intern de Compliance

Persoana ta de contact 

Dacă dorești să raportezi o situație referitoare la încălcarea principiilor Compliance sau dacă ai întrebări cu privire la respectarea acestor principii în cadrul Kaufland România, nu ezita să contactezi prin e-mail Managerul nostru de Compliance.

Cătălina Eugenia Iancu
S.C. Kaufland Romania S.C.S.
Strada Barbu Văcărescu nr. 120-144
CP 020284 Bucureşti, sector 2

E-mail: compliance@kaufland.ro


Sistemul de raportare online 

Platforma ta de comunicare

Sistemul nostru de raportare online BKMS® reprezintă o platformă de comunicare care îți permite să trimiți oricând informații cu privire la încălcarea principiilor Compliance. Toate informările sunt procesate de către Managerul Intern de Compliance. Avem încredere că sistemul de raportare online va fi folosit în mod responsabil și că nu va fi utilizat în mod abuziv pentru denunţarea altor persoane. Transmite-ne informațiile tale folosind sistemul de raportare online BKMS®.

Te rugăm să ai în vedere că  Managerul de Compliance, Avocatul Confidențial și sistemul de raportare online nu răspund la reclamații generale legate de experiența în magazin, solicitări sau sugestii. Pentru întrebări generale contactează Centrul Relații Clienți.

Ce este BKMS®? 

Ce înseamnă încălcarea principiilor Compliance?

Exemplele de încălcare a principiilor Compliance includ:

  • Corupție;
  • Concurență neloială;
  • Nerespectarea confidențialității;
  • Criminalitate economică.

Ce se află în spatele BKMS®?

Sistemul BKMS® este o aplicație online pentru raportarea încălcării principiilor Compliance. Acesta include un scurt ghid de utilizare și un formular pentru transmiterea sesizării. În 2022, prin sistemul de raportare online, au fost înregistrate un număr total de 4 sesizări relevante, dintr-un număr total de 20 primite.

Care sunt avantajele BKMS®?

Anonimitate

Ai posibilitatea de a alege dacă rămâi anonim sau dacă semnezi sesizarea. De asemenea, poți crea o căsuță poștală prin care vei primi din partea noastră răspunsuri la sesizare, precum şi eventuale informaţii cu privire la procesarea acesteia. Căsuța poștală permite transmiterea sesizării către departamentul nostru de Compliance, păstrând totodată caracterul anonim al acesteia.

Protecția datelor

Protecția datelor tale personale, în conformitate cu reglementările naționale și europene, reprezintă o prioritate pentru noi.

Securitatea datelor

Numai destinatarii autorizați pot accesa mesajele primite. Datele stocate sunt protejate printr-o metodă de criptare certificată.

Caracterul internațional

Sistemul de raportare online este disponibil în mai multe limbi, în funcție de țara în care ne desfășurăm activitatea. Astfel, sunt evitate potențialele neînțelegeri cauzate de barierele lingvistice.

Cum pot accesa BKMS®?

Sistemul nostru de raportare online este disponibil accesând www.bkms-system.net/kaufland.


Avocatul tău confidențial

Confidențialitate garantată 

Alina Iosza este avocatul nostru confidențial. O poți contacta oricând cu privire la suspiciuni de încălcare a principiilor Compliance. Informațiile vor fi analizate cu atenție, iar în măsura în care vor fi descoperite dovezi care susțin încălcarea acestor principii, va lua legătura direct cu Managerul Intern de Compliance din cadrul Kaufland România și vor stabili împreună pașii următori. Avocatul are obligația de a păstra caracterul confidențial al sesizărilor primite. Identitatea îți va fi dezvăluită numai cu acordul tău expres.

Alina Iozsa
Hațegan Attorneys
Str. Ady Endre, nr. 11
300175 Timișoara, România

Tel.: +40 256 430 454
E-mail: alina.iozsa@hategan.ro