Arătăm responsabilitate față de mediu prin evitarea risipei alimentare, colectarea bateriilor uzate, dar și prin reciclarea uleiului menajer și a celui de motor.
Pentru că ne pasă de oameni și de mediu, îți oferim o selecție în permanentă creștere de produse ecologice și ne implicăm în dezvoltarea agriculturii regionale.
Ne-am asumat aplicarea unor practici comerciale corecte și transparente, asigurarea unor condiții bune de muncă și de viață, respectarea drepturilor omului, precum și o conduită ecologică în lanțul nostru valoric.
Din grijă pentru mediul înconjurător, susținem condusul ecologic. În parteneriat cu Renovatio, am creat prima rețea publică de stații de încărcare a mașinilor electrice din România.
Tehnologia folosită de instalaţiile de refrigerare şi climatizare din magazinele noastre ne permite să protejăm resursele naturale. Cu ajutorul tehnicilor noastre eficiente energetic, contribuim în mod activ la protejarea climei.
Împreună cu Raiffeisen Bank am susținut lansarea primelor stații autorizate de închiriere de biciclete I’Velo Urban, proiect realizat de Asociația Green Revolution.
Susținerea educației stă la baza direcțiilor noastre strategice de investiții comunitare.
Întrucât protecția mediului este importantă pentru noi, ne asumăm această obligație în deplină cunoștință de cauză. Ori de câte ori este posibil, folosim pentru textilele noastre bumbac bio, cu sigiliul GOTS (Global Organic Textile Standard).
Începând cu luna martie 2021, am introdus treptat în magazine noul bon ecologic și durabil.
Din grijă pentru mediul înconjurător, am inaugurat primul magazin din România care este reorganizat după o strategie anti-plastic. Proiectul reprezintă o investiție majoră, prin care facem pași importanți în demersurile de reducere a poluării și materializare a unei strategii anti-plastic, aducând noutăți și soluții în întregul retail românesc.
Atâta timp cât acest lucru este posibil din punct de vedere tehnologic și nu implică restricții semnificative, nu folosim microplastice și alți polimeri non-biodegradabili, pur sintetici în formulele produselor cosmetice, precum și detergenții, agenții de curățare și agenții de curățare ai mărcilor proprii.
Prin angajamentul nostru de a reduce utilizarea plasticului în ambalajele produselor noastre sau chiar de a-l elimina în totalitate, ne aducem contribuția la REset – strategia internațională a Grupului Schwarz privind plasticul.