În calitate de companie în domeniul comerțului cu amănuntul, acordăm o atenție deosebită alegerii cu răspundere a sortimentului nostru.
Obiectivele proiectelor de mediu pe care le susținem sunt: îmbunătățirea infrastructurii în vederea utilizării mijloacelor de transport alternativ, refacerea zonelor verzi distruse sau inexistente, combaterea dezastrelor naturale și acțiuni de ecologizare în scopul conștientizării unui comportament responsabil.
Împreună cu Raiffeisen Bank am susținut lansarea primelor stații autorizate de închiriere de biciclete I’Velo Urban, proiect realizat de Asociația Green Revolution.
Ne-am asumat aplicarea unor practici comerciale corecte și transparente, asigurarea unor condiții bune de muncă și de viață, respectarea drepturilor omului, precum și o conduită ecologică în lanțul nostru valoric.
Am publicat primul Raport de Sustenabilitate ce prezintă realizările și impactul activității noastre. Raportul este realizat cu respectarea celui mai important standard internațional de raportare, Global Reporting Initiative (GRI), opțiunea de conformitate Core, demonstrând astfel transparență față de toți partenerii.
Luăm în serios responsabilitatea pe care o avem față de mediu și față de societate, motiv pentru care susținem organizații care activează în aceste domenii și ne implicăm activ în diferite campanii de voluntariat.
Susținerea educației stă la baza direcțiilor noastre strategice de investiții comunitare.
Sprijim producătorii români și ne dorim să oferim soluții concrete pentru dezvoltarea acestora, promovând valoarea produselor locale și implicit susținând economia locală.
Din grijă pentru mediul înconjurător, am inaugurat primul magazin din România care este reorganizat după o strategie anti-plastic. Proiectul reprezintă o investiție majoră, prin care facem pași importanți în demersurile de reducere a poluării și materializare a unei strategii anti-plastic, aducând noutăți și soluții în întregul retail românesc.
Pentru a conserva habitatul natural marin și resursele de pește, milităm pentru mări curate, pescuit durabil și ecologic și acvaculturi ecologice.
Susținerea proiectelor sociale este o parte importantă a strategiei noastre. Ne concentrăm eforturile în proiecte de care să beneficieze un număr cât mai mare de persoane și care au un impact major și pe termen lung în comunitățile unde se desfășoară.
Peste 130.000 de angajați din magazinele Kaufland la nivel internațional beneficiază de îmbrăcăminte de lucru fabricată din bumbac organic, certificat Fairtrade.