Este responsabilitatea noastră să ne implicăm pentru a genera schimbările pe care dorim să le vedem în jurul nostru și pentru a crea mediul în care cât mai mulți dintre beneficiarii noștri să își atingă potențialul.
Conștientizăm responsabilitatea pe care o avem față de oameni și de mediul înconjurător. De aceea, ne-am asumat voluntar angajamentul de a susține obiectivele campaniei Detox, organizată de Greenpeace.
Împreună cu DECS, am creat o serie de eco filmulețe prin care dorim să creștem gradul de conștientizare a efectului pe care acțiunile noastre îl au asupra mediului înconjurător.
Peste 130.000 de angajați din magazinele Kaufland la nivel internațional beneficiază de îmbrăcăminte de lucru fabricată din bumbac organic, certificat Fairtrade.
Pentru a conserva habitatul natural marin și resursele de pește, milităm pentru mări curate, pescuit durabil și ecologic și acvaculturi ecologice.
Bio, FSC® și Co.: Ce înseamnă exact siglele care sunt ilustrate pe multe dintre ambalajele produselor? Noi îți oferim toate răspunsurile!
Timp pentru Bine este o platformă de comunicare pentru a inspira oamenii în direcția implicării sociale și a sustenabilității.
Am lansat programe de finanțare prin care oferim granturi nerambursabile asociațiilor neguvernamentale ce derulează proiecte din domeniile educație, mediu, sănătate, social și cultură.
Obiectivele proiectelor de mediu pe care le susținem sunt: îmbunătățirea infrastructurii în vederea utilizării mijloacelor de transport alternativ, refacerea zonelor verzi distruse sau inexistente, combaterea dezastrelor naturale și acțiuni de ecologizare în scopul conștientizării unui comportament responsabil.
Oferim un sortiment variat de articole comercializate echitabil de la diferiți producători. Produsele variază de la specialități de cafea și ceai, cacao, până la băuturi și produse tartinabile.
Atâta timp cât acest lucru este posibil din punct de vedere tehnologic și nu implică restricții semnificative, nu folosim microplastice și alți polimeri non-biodegradabili, pur sintetici în formulele produselor cosmetice, precum și detergenții, agenții de curățare și agenții de curățare ai mărcilor proprii.
Ne-am asumat aplicarea unor practici comerciale corecte și transparente, asigurarea unor condiții bune de muncă și de viață, respectarea drepturilor omului, precum și o conduită ecologică în lanțul nostru valoric.