
Oferim un sortiment variat de articole comercializate echitabil de la diferiți producători. Produsele variază de la specialități de cafea și ceai, cacao, până la băuturi și produse tartinabile.

Pentru că ne pasă de oameni și de mediu, îți oferim o selecție în permanentă creștere de produse ecologice și ne implicăm în dezvoltarea agriculturii regionale.

Începând cu luna martie 2021, am introdus treptat în magazine noul bon ecologic și durabil.

În calitate de companie în domeniul comerțului cu amănuntul, acordăm o atenție deosebită alegerii cu răspundere a sortimentului nostru.

Produsele de ciocolată K-Classic au certificare UTZ, contribuind la îmbunătățirea condițiilor de mediu și a condițiilor economice și sociale din țările cultivatoare.

Încurajăm populația României să aibă un stil de viață sănătos și activ. Ne implicăm în proiecte care promovează atât sportul în aer liber și mișcarea, cât și grija pentru sănătate a fiecărei persoane.

Împreună cu DECS, am creat o serie de eco filmulețe prin care dorim să creștem gradul de conștientizare a efectului pe care acțiunile noastre îl au asupra mediului înconjurător.

În calitate de comerciant de alimente și alte produse de larg consum, considerăm că este responsabilitatea noastră să protejăm natura și biodiversitatea.

Peste 130.000 de angajați din magazinele Kaufland la nivel internațional beneficiază de îmbrăcăminte de lucru fabricată din bumbac organic, certificat Fairtrade.

Conștientizăm responsabilitatea pe care o avem față de oameni și de mediul înconjurător. De aceea, ne-am asumat voluntar angajamentul de a susține obiectivele campaniei Detox, organizată de Greenpeace.

Tehnologia folosită de instalaţiile de refrigerare şi climatizare din magazinele noastre ne permite să protejăm resursele naturale. Cu ajutorul tehnicilor noastre eficiente energetic, contribuim în mod activ la protejarea climei.

Din grijă pentru mediul înconjurător, am inaugurat primul magazin din România care este reorganizat după o strategie anti-plastic. Proiectul reprezintă o investiție majoră, prin care facem pași importanți în demersurile de reducere a poluării și materializare a unei strategii anti-plastic, aducând noutăți și soluții în întregul retail românesc.