Am lansat programe de finanțare prin care oferim granturi nerambursabile asociațiilor neguvernamentale ce derulează proiecte din domeniile educație, mediu, sănătate, social și cultură.
Am reinventat conceptul de hipermarket prin lansarea primei rețele de grădini urbane comunitare, transformând acoperișurile, exteriorul parcărilor și al magazinelor în spații verzi cultivate cu legume, fructe, arbuști, plante aromatice și flori, care pot fi folosite de comunitate.
Pentru a reduce treptat amprenta noastră ecologică, informăm angajații, definim măsuri și le oferim clienților noștri posibilitatea de a utiliza resursele în mod responsabil.
Interacțiunea responsabilă cu oamenii și natura este de la sine înțeleasă pentru noi și în producția de textile. De aceea folosim din ce în ce mai multe proceduri și standarde sociale ecologice în acest domeniu.
Din grijă pentru mediul înconjurător, am inaugurat primul magazin din România care este reorganizat după o strategie anti-plastic. Proiectul reprezintă o investiție majoră, prin care facem pași importanți în demersurile de reducere a poluării și materializare a unei strategii anti-plastic, aducând noutăți și soluții în întregul retail românesc.
Susținerea educației stă la baza direcțiilor noastre strategice de investiții comunitare.
Fără îndoială, risipa alimentară este un lucru rău. Partea bună este că fiecare dintre noi poate face ceva în privința aceasta. Sunt suficiente câteva trucuri simple, de zi cu zi, care permit o utilizare mult mai responsabilă a alimentelor.
#EchipaKaufland se implică pentru mai multă sustenabilitate prin protejarea mediului, salvarea alimentelor, susținerea comunității, mai puțin plastic și respectarea angajaților.
În calitate de comerciant de alimente și alte produse de larg consum, considerăm că este responsabilitatea noastră să protejăm natura și biodiversitatea.
Arătăm responsabilitate față de mediu prin evitarea risipei alimentare, colectarea bateriilor uzate, dar și prin reciclarea uleiului menajer și a celui de motor.
Susținerea proiectelor sociale este o parte importantă a strategiei noastre. Ne concentrăm eforturile în proiecte de care să beneficieze un număr cât mai mare de persoane și care au un impact major și pe termen lung în comunitățile unde se desfășoară.
Am publicat primul Raport de Sustenabilitate ce prezintă realizările și impactul activității noastre. Raportul este realizat cu respectarea celui mai important standard internațional de raportare, Global Reporting Initiative (GRI), opțiunea de conformitate Core, demonstrând astfel transparență față de toți partenerii.