Kaufland România a obținut statutul de Superbrand
Kaufland România a obținut statutul de Superbrand în clasamentul Consumer Superbrands 2024-2025, fiind inclusă în lista celor mai apreciate 20 de branduri din România.
Kaufland continuă expansiunea și deschide un nou magazin în Bragadiru
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al doilea magazin din orașul Bragadiru, județul Ilfov.
Kaufland dublează valoarea garanției SGR, direct în Kaufland Card
Kaufland România desfășoară, în perioada 13-15 ianuarie, cea de-a doua ediție a campaniei care încurajează reciclarea, oferind recompense clienților fideli care adoptă un comportament responsabil.
Kaufland România sprijină comunitățile prin voluntariat și acțiuni de sărbători
În spiritul sărbătorilor, Kaufland România continuă să fie alături de comunitate, desfășurând în luna decembrie o serie de acțiuni speciale dedicate sprijinirii grupurilor vulnerabile, în linie cu cei cinci piloni de CSR ai companiei: responsabilitate pentru mediu, implicare socială, educație, sănătate-sport și cultură.
Deschidem Camera de Socializare a Seniorilor în Kaufland Pantelimon
Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, în parteneriat cu Kaufland România și cu sprijinul Farmaciilor Dr. Max, lansează oficial Camera de Socializare a Seniorilor, un spațiu dedicat vârstnicilor din cartierul Pantelimon, care se confruntă cu singurătatea.
Kaufland România a investit peste 63 de milioane de euro în inițiative de ESG în 2023
Kaufland România a publicat cel mai recent Raport de sustenabilitate al companiei și cel de-al șaptelea la nivel local, aferent anului financiar 2023, perioada martie 2023 – februarie 2024.
Programul magazinelor Kaufland de Crăciun și de Anul Nou
Kaufland România anunță programul de funcționare al magazinelor din întreaga țară, în perioada sărbătorilor de iarnă.
Kaufland deschide un nou magazin în Călărași
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al doilea magazin din orașul Călărași. Prin această investiție, compania ajunge la o rețea națională de 187 de hipermarketuri și creează 85 de noi locuri de muncă.