Astfel, rețeaua Kaufland România va funcționa după următorul program:
- În perioada 16 – 23 decembrie 2023, magazinele Kaufland se vor deschide între 07:00 și 07:30, cu excepția hipermarketului Sibiu Mall, care se va deschide la 09:00. Ora închiderii variază între 22:00 și 23:00, în funcție de locație.
- Duminică, 24 decembrie 2023, și sâmbătă, 31 decembrie 2023, majoritatea magazinelor funcționează între orele 07:00 și 18:00.
- Luni, 25 decembrie 2023, și luni, 1 ianuarie 2024, toate magazinele Kaufland vor fi închise.
- În intervalul 27 – 30 decembrie 2023, magazinele se vor deschide începând cu ora 07:00, iar ora de închidere va fi cuprinsă între 22:00 și 23:00, în funcție de fiecare magazin. Excepție face Kaufland Sibiu Mall, care va funcționa în intervalul orar 09:00-22:00.
- În a doua zi de Crăciun, marți, 26 decembrie 2023, și în a doua zi a Anului Nou, luni, 2 ianuarie 2024, majoritatea magazinelor va avea program scurt – ora deschiderii va fi 09:00, iar ora închiderii va varia, în funcție de magazin, în intervalul 16:00 și 18:00, cu excepția Kaufland Sibiu Mall, care va funcționa în intervalul orar 10:00 – 22:00.
Pentru informații cât mai precise referitoare la programul de sărbători al fiecăruia dintre magazinele Kaufland, clienții sunt rugați să acceseze site-ul www.kaufland.ro și să selecteze magazinul Kaufland în care urmează să vină la cumpărături.
Clienții Kaufland România au posibilitatea de a comanda online produse cu livrare la domiciliu, de pe platformele Glovo și Tazz by eMAG.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 173 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.