Prin această inițiativă, Kaufland sprijină părinții în alegerea cadourilor ideale pentru cei mici, având grijă de bugetul familiei. Timp de o săptămână, clienții beneficiază de accesul la o gamă variată de jucării pentru toate vârstele, disponibile la jumătate de preț. Oferta include păpuși, mașinuțe, trenulețe, jocuri educative si de constructie, biciclete fără pedale, puzzle-uri, instrumente muzicale, jucării de pluș și multe altele. Reducerile se aplică direct la casele de marcat, pornind de la prețul afișat la raft.
Printre produsele incluse în promoție, se numără și Kidland®, marca proprie de jucării Kaufland, creată special pentru a stimula dezvoltarea copiilor prin joacă. Toate articolele din gamă sunt concepute în conformitate cu principiile de sustenabilitate și protejare a mediului înconjurător. De la design, concept, selecția culorilor, a formelor și materialelor, jucăriile Kidland® îmbunătățesc motricitatea, percepția și trezesc curiozitatea copiilor.
Demersul este o continuare a eforturilor Kaufland de a găsi soluții concrete în beneficiul bugetului clienților săi și de a le oferi varietate și cel mai avantajos calitate – preț.
Promoția Kaufland se adresează tuturor clienților rețelei de hipermarketuri, indiferent că sunt sau nu posesori de carduri de cumpărături. Oferta completă poate fi consultată pe site-ul www.kaufland.ro, în revista săptămânală și în magazine.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 172 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.