https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/34/25/Asset_2363425.jpg

Dincolo de cumpărături

Am publicat primul Raport de Sustenabilitate ce prezintă realizările și impactul activității noastre în anul financiar 2016 – 2017. Raportul este realizat cu respectarea celui mai important standard internațional de raportare, Global Reporting Initiative (GRI), opțiunea de conformitate Core, demonstrând astfel transparență față de toți partenerii.

În realizarea raportului, am derulat o cercetare de piață în care am implicat toți partenerii noștri: angajați, furnizori, clienți, parteneri de afaceri, autorități, media și ONG-uri, cu scopul de a determina temele care influențează relația acestora cu Kaufland Romania.

În raport sunt analizate cinci direcții strategice, fiind prezentate cele mai importante rezultate ale acțiunilor noastre. 

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/43/47/Asset_2364347.jpg

Clienții noștri

Abordarea noastră este de a îngloba și a răspunde la nevoile clienților noștri, fiind tot timpul atenți la schimbările care pot apărea în stilul lor de viață.

Facem tot posibilul să răspundem prompt la toate cerințele lor și să le oferim soluții inovative, dar în același timp să îi educăm și să îi facem să înțeleagă importanța echilibrului la cumpărături, încurajând achizițiile produselor provenite de la furnizorii locali și consumul alimentelor proaspete.

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/57/02/Asset_2365702.jpg

Angajații noștri

Angajații noștri sunt o resursă de neprețuit pentru companie. Prin implicare activă, responsabilizare și comunicare, Kaufland aspiră să fie locul unde oamenii pot contribui la creșterea susținută a companiei. Grija față de angajați, dezvoltarea și implicarea lor în toate activitățile companiei sunt cei trei piloni utilizați la dezvoltarea unei strategii puternice și complete pentru recrutarea, retenția și instruirea angajaților și pentru politicile și inițiativele cu privire la condițiile de muncă.

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/43/46/Asset_2364346.jpg

Reducerea amprentei de mediu

Suntem o companie responsabilă, pe deplin conștientă de importanța, influența și impactul pe care activitatea noastră le are asupra mediului înconjurător. De aceea, ne concentrăm în principal pe gestionarea sustenabilă a resurselor naturale și pe reducerea semnificativă a impactului pe care activitățile noastre îl au asupra mediului.

Responsabilitatea noastră față de comunitățile locale și economia românească implică în același timp și răspunderea pentru amprenta pe care o avem asupra mediului. Vrem să depășim reglementările legislative și să mergem mai departe, dincolo de respectarea cerințelor legale minime, stabilind un exemplu de cele mai bune practici de urmat.

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/43/48/Asset_2364348.jpg

Lanțul de furnizori

Obiectivul nostru este să devenim un exemplu demn de urmat pentru alte afaceri din România. Politicile noastre sustenabile și procesele de măsurare ale impactului pot fi extinse și aplicate pe mai multe niveluri ale lanțului de aprovizionare.

Politicile Kaufland privind protecția mediului înconjurător și sănătatea și securitatea în muncă au fost deja puse în aplicare la scară tot mai largă în rândul partenerilor noștri de afaceri. Totuși, există loc pentru implementarea mai amplă a acestor politici, iar progresul poate fi atins prin adoptarea unor măsuri și prin dezvoltarea unor procese care să depășească limitele impuse de reglementările în vigoare, atenuând astfel impactul social și asupra forței de muncă din lanțul de aprovizionare.

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/43/44/Asset_2364344.jpg

Comunitatea noastră

Încercăm mereu să le oferim clienților o experiență care merge mai departe de cumpărături și de dezvoltarea unor obiceiuri noi. Dincolo de activitățile comerciale pe care le desfășurăm și de implicarea în activități care încurajează un stil de viață sănătos, am susținut mereu ideea că o afacere de succes nu aduce valoare doar acționarilor săi, ci, în același timp, contribuie pozitiv la dezvoltarea comunităților în care operează.

De-a lungul anilor, am contribuit la dezvoltarea comunităților gazdă, prin programele noastre de CSR. Pe lângă numeroase proiecte venite în sprijinul educației, am implementat și susținut o serie de programe și evenimente culturale, sportive, de protecție a mediului înconjurător și în domeniul sănătății.

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/43/49/Asset_2364349.jpg

Vezi raportul complet

Pentru a afla mai multe despre viziunea și strategia noastră de sustenabilitate, te invităm să parcurgi întreg raportul, pe care îl poți accesa aici.