Raport de sustenabilitate Kaufland România 2018-2019

Am publicat cel de-al treilea Raport de Sustenabilitate, ce prezintă realizările și impactul activității noastre în anii financiari 2018 și 2019 (01.03.2018 – 29.02.2020). Raportul este realizat cu respectarea celui mai important standard internațional de raportare, Global Reporting Initiative (GRI), opțiunea de conformitate Core, demonstrând astfel transparență față de toți partenerii.


La baza structurii și conținutului raportului au stat analiza de materialitate desfășurată în anul 2018 și rezultatele studiului de materialitate desfășurat de Kaufland Internațional, în perioada noiembrie 2018 – ianuarie 2019.

Raportul este structurat în cinci capitole: Călătoria noastră, Promisiunea noastră, Partenerii noștri, Mediul de lucru și Grija pentru mediul înconjurător și include informații relevante pentru toți stakeholderii companiei.

Informațiile din raport prezintă activitatea companiei pentru cele 127 de magazine, două centre logistice și două birouri administrative.

Călătoria noastră

Kaufland România face parte din rețeaua de magazine europeană Kaufland, cu operațiuni în Germania, Cehia, Slovacia, Croația, Polonia, Republica Moldova și Bulgaria. Prezentă în România de 13 ani, compania opera la sfârșitul anului 2019 o rețea de 127 magazine, 2 centre logistice și 2 sedii administrative.

Promisiunea noastră

La baza responsabilității pe care o avem pentru stakeholderii noștri stau etica și integritatea întregii echipe a Kaufland România. Suntem conștienți că etica în afaceri este un principiu extrem de important pentru creșterea și dezvoltarea sustenabilă a companiei, de aceea luăm măsuri pentru a ne asigura că valorile noastre sunt adoptate, asumate și implementate de toți angajații și partenerii noștri.

Partenerii noștri

Relațiile durabile pe termen lung cu furnizorii noștri formează baza modelului nostru de afaceri. Încercăm în fiecare zi să ne ridicăm la nivelul așteptărilor clienților noștri prin furnizarea de produse variate, sustenabile și regionale, cu o calitate superioară la prețuri accesibile. Nu putem atinge acest obiectiv decât lucrând împreună, în strânsă legătură cu furnizorii noștri. Astfel, parteneriatul bazat pe etică și corectitudinea în relația cu partenerii sunt principiile prin care ne asigurăm colaborarea pe termen lung.

Mediul de lucru

Credem cu tărie că poveștile care merită spuse încep din lucrurile simple. Și că drumul către succes este, de cele mai multe ori, plin de provocări. Pe acest traseu competitiv, fiecare rol devine unul esențial pentru succesul echipei, fie că vorbim despre performanță în sport sau în afaceri. Munca dedicată a angajaților noștri pe parcursul a 14 ani de activitate ne-au adus nouă, la Kaufland, cinci titluri consecutive ca Angajator de Top, certificare obținută în urma auditării de către institutul independent Top Employer din Olanda. Iar toate acestea nu ar fi fost posibile fără componenta umană.  

Grija pentru mediul înconjurător

Suntem lideri ai industriei de retail și în același timp un retailer cu acoperire națională. De aceea, politicile noastre privind protecția mediului înglobează cele mai bune practici existente la nivel internațional și pot fi declinate cu ușurință la nivelul întregii rețele de magazine Kaufland din România. Analizăm și măsurăm constant impactul pe care îl avem asupra mediului și astfel încercăm să identificăm și să implementăm cele mai bune soluții pentru reducerea amprentei pe care activitatea noastră o lasă asupra mediului înconjurător.

Vezi raportul complet

Pentru a afla mai multe despre viziunea și strategia noastră de sustenabilitate, te invităm să parcurgi întreg raportul pentru anii financiari 2018 și 2019, pe care îl poți accesa aici. Raportul în limba engleză este disponibil aici.

Raportul pentru anul 2017 este disponibil în limba română aici și în limba engleză, aici.

Raportul de sustenabilitate din 2016 poate fi accesat aici.